Виберіть свою мову

Програма навчань STEP + ASEC

Южтехсервіс приймає участь з 2004 року в програмі STEP та з 2006 року в ASEC

Навчання та розвиток є ключовими для кар’єрного зростання наших співробітників. Наші клієнти також отримують вигоду від працівників із покращеним спеціалізованим навчанням.

TSC (Концепція сервісу Toyota) це гарантія для клієнта

Нашою метою є впровадження Концепції сервісу Toyota (TSC) задля забезпечення максимальної надійності для наших клієнтів. TSC прагне адаптувати принципи економного виробництва Виробничої Системи Toyota, розробленої для роботи наших сервісних служб.

У рамках Концепції сервісу Toyota (TSC) є дві загальні програми акредитації сервісних служб: це ASEC і STEP. Ці спеціалізовані програми значно покращують обслуговування клієнтів і продовжують допомагати нам адаптуватись до їхніх потреб. Наші технічні спеціалісти навчені тому, як обслуговувати навантажувачі в безпечних умовах, з повагою до навколишнього середовища та за найвищими стандартами якості.

Ми знаємо, що більшість наших клієнтів, швидше за все, або дуже ймовірно, рекомендували б наші послуги. У рамках нашої мети бути номером 1 у задоволенні клієнтів, 100% механіків з обслуговування пройшли навчання за програмою Bronze STEP та отримати сертифікат ASEC.

ASEC: покращення обслуговування клієнтів через сертифікацію


Програма оцінки та сертифікації післяпродажного обслуговування (ASEC) була розроблена з метою стандартизації та розвитку сервісного обслуговування та продажу запчастин Toyota. ASEC націлений на дилерів, які займаються як запчастинами, так і послугами.

Програма має 3 рівні: початковий, базовий і просунутий. Охоплює окремі розділи, спрямовані на підвищення продуктивності майстерні, забезпечення вимог безпеки та стійкості наших операцій, а також збільшення продажів запчастин і послуг через заходи Kaizen. Крім того, це підтримує нашу постійну діяльність, спрямовану на максимальне задоволення клієнтів

Початковий рівень визначає проміжний рівень досягнень, зосереджений на строгому операційному аспекті, визначеному як мінімальна передумова.

Базовий рівень наполягає на стандартизації безпеки та операційних процесів. На розширеному етапі впроваджено методології Kaizen, щоб покращити охоплення договорів на обслуговування та задоволення клієнтів.

Технічні тренінги STEP і навички програмного забезпечення для сервісних механіків

Освітня програма для механіків з обслуговування (STEP) складається з двох частин, одна з яких зосереджена на технічній підготовці, а друга — на Soft Skills. Кожна частина має три рівні: бронзовий, срібний та золотий.

Рівень Technical Training STEP Bronze зосереджується на базових основах, таких як: предпродажне обслуговування, періодичне технічне обслуговування, діагностика, ремонт та розуміння спеціалізованої літератури. Срібний рівень призначений для механіків, які хочуть спеціалізуватися на певній технології продукту, а золотий — для талановитих керівників команд.

Рівень Soft Skills STEP Bronze навчає механіків з сервісного обслуговування корпоративній культурі Toyota, поведінці та розумінню бізнесу, тоді як срібний і золотий рівні розвивають їхні комерційні навички. Технічні спеціалісти мають пройти 2-3-денний курс, який завершується тестуванням, і для технічної підготовки STEP, і для Soft Skills.

Програми ASEC і STEP є важливою частиною Концепції Сервісу Toyota (TSC). Ми пишаємося тим, що Южтехсервіс є частиною провідного світового виробника вантажної техніки і обладнання.

Шлях Toyota

Наша місія — забезпечити виняткову ефективність ваших вантажно-розвантажувальних робіт, тому ми керуємося системою цінностей під назвою «Філософія Toyota».

Наша адреса

Вулиця 1 Травня, 15 В
68004, м. Чорноморськ,
Одеська обл., Україна
Тел: +38 (095) 530 40 14
e-mail: toyota@yts-ua.com